Sunday, May 31, 2009

:D

eeeeeeeee, boy ada kat sini! haaaaaa~ ;DDD

6 comments:

Athirah Omar said...

izit boy ank kwn bpk kau yg chineses and cm hot tu ?

anis said...

haa? oooo, okay. BUKAN3. kau tk knal kot boy. aku rse la. sbb aku tk cite. heheh. ada sorg kwn abg aku ni. nama dia achmad. cm pelik aa nak sebut nama dia. org srwk tu. hndsome seyh. aku tk sgka la dia nak tdo uma aku. heeeeeee. skrg ni aku makan sopan2 je tauu. hahah. ;DDD

farah.munirah hariri said...

teacher dah tengok!!! teacher dah tengok!!!!

HA ah!!! memang patut la anis makan sopan-sopan.... memang that 'boy' tuuuu very swwwwweeeeeeettttttt looking ...hehehhe...

ahhhhh.. anis on cloud 9....!!!

Anis Farhanah said...

hahahah. jgn la teacher. malu laa. :PP. eeeeee, boy comel tp bila tgk jauh2 je la. lol. tp dia dh balik :(((

farah.munirah hariri said...

aaaaaaaniiiiiisssss

bila nak update your blog??

why so quiet??????

Anis Farhanah said...

busy la teacherrrr :P. slalu dpt online skejap je. plus, malassssssssssssssss nak update blog :PP