Sunday, May 17, 2009

melaka :)

ecececeee. :P

taman mini malaysiaaaa :)

woooooh :D

peace yaw ;)

tira, muka kau cute ah time ni ;P

menurut izy, tira ngan sina buat muka. yekeee.

wheeeeeee (panas gila oo time ni).

sedap ah cendol tu. serious!

jibi, fiYONA (tiru tira :P), farah=anis?, izybun, tralala~

background tk cantik sgt la. tkpe. orang dia cantik. bahaha.

e'eyhh. tiba2 je kepala tu. tira muka tkde perasaan aa.

weeeehooooooo :D:D:D

menang first place weyhh! alaa, slek aa. tk nmpk "selamat"! "datang" je nampak >;P

sesampainya kami di pantai ini, terus pose cm orang tk pernah jmpa pantai (aka batak la).

alalala jibiii. control seyh!

no comment :P

okay, sekarang baru ada rasa nak buat post pasal melaka :D. so basically, these are the photos that were taken in melakaaaaa. good times, good times. wait, bukan2. supergreat times, supergreat times ;D. twas the first time i got to go on a trip with tiraizy :P. aaaaaaand dengan yona sekaliii :). farah ngan jibi dh selalu dh g camping sume. kan kan kan? so anyway, tu lah. orang kata action speaks louder than words. but in this case, it's photos speak louder than words. hehe. malas la nak type panjang2. so, you can guess la kan apa yang kitorang buat dekat sana. best oo trip kali ni. thanks a bunch to cikgu shikaaah yang jaga kitorang selama 3 hari and coz dh plan nak bawak g genting pulak bulan june nanti ;). mintak2 la boleh pergi nanti. excited excited! :D :D :D

P.S: gambar TIDAK disusun mengikut kronologi :P. oh and the last pic tu, saja je letak. tira, i don't think kau sedar pun gambar ni ada. kan? ;DDD

5 comments:

Athirah Omar said...

yg 5th pic tu aku tk rasa aku look like wht u say, aku look creepy ?

ps : aku dh usha lam tdrive kau la doh, padahal kau tnjuk aku gmba nih time kau tgkp, kau nk kabur la konon tp semua terkabur

Anis Farhanah said...

huh? ada ke aku ckp kau nmpk creepy? mne ada laaaaaaa. aku ckp kau nmpk cute (eurghh :P).

p.s: babun seyh. sume kau tgk eh? tu la. actly aku nak tukar wrna je jd black and white. tp tktau la button apa y aku trtekan tiba2 dia jd kabur2. so aku pun, ah, belasah je la. nak test tgkap gmbar, just to make sure cam tk rosak. so i took a pic of you ;)

Athirah Omar said...

aku yg kata aku look creepy la ngok, thts why ada 'koma' :|

ps : yeah ? tk tny pn o.0

Anis Farhanah said...

huk ala. tlis cm aku y tnya je.

p.s: ye ye.

Mysara Newrie said...

wah.bez nyer g melaka..dh lama x g melaka..huhu