Thursday, May 7, 2009

tiraaa and CS :)

weeyyyhhhhhh. you were riiight (jgn ckp, "i always do" eh :P). shoot, im stuck dh ngan boston.

you don't know me, you don't even careeee.
ow yeaahh.

anyway, weyh. tk sempat lagi la nak buat post about our trip to melaka. malas doh. hehe. nnt la eh. nnt aku masukkan gambar je. malas nak tulis2/type2 ni :PP. oh ya, aku ada cite y nak cite ni :D. gila ahh. mula2, CS kata nak turun bawah kejap. and i said, "oo, CS nak beli makanan untuk kitorang (farah, niesa, wani and i) kaaan. haha etc". then she just laughed. so i waited for her. tunggu tunggu tunggu, then tk naik2 pun. kebetulan pulak farah dh nak balik so okay la. teman dia turun kejap. tengok2 bila dah sampai kat bawah, makcik van dh tinggalkan farah. hahahah. sian gila. so since farah dh tertinggal van, apa lagi. terus g kantin. otw nak g kantin, terserempak ngan yooooooona :). blablabla, kitorang pun g makan. pstu habis makan, naik la atas balik. naik2 je, nampak la CS. sambil2 tu, saja la pegang perut (kira nak tunjukkan y kitorang dah kenyang la ni :P). pstu CS kata, "laaaaaaaa. dh makan kee. baru ingat nak ajak keluar makan. CS's face time tu cam agak dissapointed la tp biasa je. then today tiba2 dia cite. "awak nak tau tk. masa hari y saya tunggu awak dgn farah tu, saya mmg kecewa sangat bila dpt tau awak belum balik and dah makan. saya rasa frust sampai tk makan malam awak tau". and i was likee, wooooaaaaaahhhhhh. tk sangka CS sanggup tk makan dinner just because dia frust yang kitorang dah makan. i mean, yelaa. mcm, pelik jugak la. anyway, the main thing is, tengah rasa terharu la ni. gila ohhh. tk sangka, tk sangka. :O ;P :D

P.S: CS di atas ialah orang that i admire a lot. like, A LOT. nyesal pulak tk get to know him/her better from last year. CS gempak ah. cool doh. ;DDD

18 comments:

Athirah Omar said...

aku takkan ckp "i always do", aku cuma nk kata, aku selaaaaalu betul ! tolong lah igt lam pale otak kau tu bahawa aku mmg betul, aku dh kenal kau lebih 4 tahun ! remember 1 thing ; KERIS . kau tu je yg selalu buat2 tak kenal aku, iye lah, org dh busy, teacher's pet la katakan an

Anis Farhanah said...

ngok ngek gila. tk ke sama mksd "i always do" ngan aku selaaaaalu betul? alaa, baru 4 tahunn :PP. keris? tk ingt, tk ingt ;DDD. mmg laa. aku BUAT2 je tk knal kau. tp sbnrnya aku mmg knal laa. apa nii. ttbe je teacher's pet? alahaii. kau klau aku gelak ngan cikgu sket pun kau dh kata aku teacher's pet.

22 said...

aku selalu betul is i always right . tak sama lgsg ngn i always do , duhh :|

its not kau gleak SIKIT, its the WAY kau gelak sikit tuh, come on la weh , semua org ckp cmtuh, obvious kott . kau nk deny suka hati kau lah, bukan kau sedar pn apa kau buat , kau KENA SELALU BETUL KAN, grow up la weh

farah.munirah hariri said...

hmm

girls, do i sense a 'fight' here??

oh well, 4 years isn't enough to really understand/know a friend.

even married couples, dah kawin for 20/30 years pun still don't understand each other, what more 'friends'?

cool it ya?

Anis Farhanah said...

huk alaaaa. mcm2 la kau. what's wrong with the way i laugh with them and the way i laugh with you? sama je laa. i AM growing up. hahh. dh aa. malas nak debate ngan kau.

Anis Farhanah said...

ohh, teacher. don't worry. we're cool :)

Athirah Omar said...

eceh, by delete u mean tuka url blog a an, sian johnny depp anis dh berubah arah

oh yes it is the same, but hey, sometimes u cant always treat the teachers like u treat yr friends, but who cares, myb kau ni cm terlebih sosial and treat everyone as yr friends an, i only say ths cz kau sorg je yg aku knl treat ckg cm kwn kau, myb ada org lain but aku tk knl la kot

Athirah Omar said...

oh, y letak gmba abg kau, yes it is quite smart but y bukan gmba kau

sina :) said...

hahah. tu gimik sajaaa ;). trlupa nak ckp kat kau y aku memen je psal dh delete blog mse kat skola td. jmpa pun kejap je. apa laa. eyhhh?! asl plak aku dh berubah arah?! aku still suka JD aa. anyway, tkdela. then how am i suppose to treat them? aku layan cikgu2 cm kawan pun, beragak gak la. with respect, still. dh tu farah, yona sume? sama aa cm aku.

ohh, errrrrrgggggghhhhhhhhh. tira, g pakai spec. smart mnde. itu la aku ckppppp. aku tknk blog ni dhhh. this blog now unofficially belongs to my bruthaaaa :P. so that's why i put a photo of him instead of mine...

Athirah Omar said...

ekele tp post semua pasal kau, apalah, delete lah and create a new one

mmg la semua lyn sama but kau KENA jugak nk bermanja manja dgn ckg, baik baik ngn dorg, ikut 110% ckp dorg, tlg la jgn suruh aku bg example sbb BANYAK sgt but aku tau kau akn mntk sbb tk puas hati

1. kawad rumh hijau, KENA jugak precise on time, nk lewat sikit tk boleh, ckg marah la apala, nk jugak jaga hati org

2. tutorial, KENA pergi jugak, KENA on time jugak, padahal kau gak kata chem pny tutorial tu boring

konklusi, kau ni NAIF la anis, tu yg org kata kau teacher's pet (berapa puluh kali aku kena kata kau tu NAIF, sekali je dh la, tkkn tk fhm2 lg), kau KENA sgt ikut ckg, tu yg ckg pn suuuuka la kt kau n kau pn lg NAIF la klau ckg dh suka kau


hahahahaahah tgk, aku dh tulis byk2, nnt teacher munirah baca, :D

sinART ;) said...

hahahahha. okay3. first of all. jap, nak balas ni.

1. aku tknk pun on time untuk practice uma hijau tu. it's just that AKU KENA TEMAN ILYAAAAAAAAAA DAN YONAAAAAAAAAAAA la tira sayang ;). ilya tiap2 hari y ada kawad dia msti kena stayback coz uma dia jauh. THEREFORE, dia mintak aku DATANG AWAL laaa sbb aku tk slalu stayback.

2. mne ada on time dohh. aku slalu msuk 15 mins lmbat aa. hehehe. kau nak masuk pkul 2 then nak klua 2.30pm? sama jee. klau kau masuk dgn aku, kira kau msuk 15 mins earlier je than you used to. and what does this have anything to do with me being a teacher's pet?

in a nutshell (hahaha), okay, tk kisah la kau nak ckp aku naive ke apa BUT i am NOT that naive la. nipu aa ckp aku manja2 ngan cikgu. aku tk manja kot. tah bila masa kau nmpk aku bermanja ngan cikgu pun aku tktau. mmg la kena ikut ckp cikgu. dh tu cikgu bg aku kerja. aku buat la. cuba kau. what if you were in my shoes? haaa. aku tk mintak pun la untuk cikgu2 suka aku. dh tu klau dorg nak suka aku, nak buat cmne kan (ceeeeeeyyyyyy. BAHAHHAHAHAHHAHA ;PPP).

haaaa. biar2. biar teacher baca. teacher jd kita punya judge! lol lol. ;DDD

dude, nak g genting tk? bukan cameron tau. cikgu shikah tukar genting. kau patut dh tau la psal ni coz izy kata dia nak gtau kau. apa2 pun, gtau aku klau kau nak g. boleh aku TRY reserve tmpat tuk kau.

Athirah Omar said...

apa2 lah anis, just, have u ever wonder why cikgu ada bg kau kerja, not just 1 but a LOT smpai kau merungut busy, tkde masa lah smpai tk masuk kelas n kau nk aku imagine aku in yr shoes ?! come on la, think bout it, why kau busy 24/7 and aku tkde pape pn, izy tkde pape, yona tkde pape, kau je yg busy gila (even kau pn kata kt aku kau busy gila smpai nk lepak tgk mv pn tkboleh time bulan mac/april)


isn't that bcz u are a teacher's pet/so naive ?

farah.munirah hariri said...

Oh poor you both!!!

Laaaaaa, Tira dear, yes, i gave anis A LOT of work and of coz i'm very HAPPY that she helped to reduce my 'pain' BUT I REALLY DIDN'T KNOW that she was soooooooo busy that you both tak ade masa to catch up with each other!!!!

Oh, ssoooooorrryyyyyy lah my Tira dear, perhaps you and anis WILL have more time with each other after MAY,June or perhaps after SPM.

Just pray hard to Allah that your 'naive but obedient' friend will have more time to spend with a friend like you ya?

Anyway, I have lots of work that need extra pair of hands -- WILL YOU help me tiraaa??? PLEASEEEEEE???...-)

Datang la sembang2 with me Tira, dah lama teacher tak dgr your cite... serious ni, mai la...

Anis Farhanah said...

tiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
kau asek2 nak compare aku ngan kau, izy and yona (okay, yona tu baru la :P). mne boleeh. korg tk sme ngan aku. kau bukan pngkap. kau bukan pengawas. kau tk trfikir psal farah ke? so maknanya klau aku busy (sbb aku teacher's pet/naive), means farah pun sama la? teacher's pet jugak? alalala. okay3. aku promise, habis xm mid-year, kita g tgk mv. yehh? kali ni betul2 la. i give you my worddddddddddd :). yeh, yeh?

teacher, don't worry. i'll try to make some time fr her ;). hahahha. yessssssssssssss. tira kne buat kerjaaaaaaaaa :PP. tah tira. g la sembang2 ngan teacher. teacher rindu kauu. ;DDD

Athirah Omar said...

tk kesah ah, aku tk rindu frh like aku rindu kau :( hahahahahhahahahahahaahah
haahhaahahahahahhahahahaha
ahahahahahahahahahahhahaha
hahahahahahhahahaahahahah

ok2, ni nk buat gimik jeh

so, konklusi, kau n frh jauh beza

Anis Farhanah said...

ecececeeeee. holamak. trharu aa. hahaha. okay ma'am! habis xm kita gerak ou eh? ;DDD

anyway, teacher tnya kau tuu. jawab la :P:P:P

ferra . said...

ceyh,
cs tuhhhh\
COUNTER STRIKE kn ?
kn ? =D

Anis Farhanah said...

farah ngok ngek. mmg TAK ahh. haha. stakat cs tu, tk main la. :PP